KLIENCI I MARKI
- Ogólnopolska kampania edukacyjna realizowana dla Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Polskiego Zakładu Higieny.
- Budowa strony www, kanały społecznościowe, koncept kreatywny obecności Partnerów.
- KV i kontent na stronę www.
- Współpraca kontentowa z udziałem ekspertów NIZP-PZH.
- Wspólnie z Partnerami akcji promujemy proste sposoby na zdrowie podczas konferencji, wydarzeń specjalnych oraz w mediach.
PRACOWNICY I PRACODAWCY
REKRUTACJA:
SENIOR KEY ACCOUNT MANAGER
KLIENT:
KORPORACJA MIĘDZYNARODOWA, JEDEN Z LIDERÓW BRANŻY W SEGMENCIE LEASINGU MASZYN I URZĄDZEŃ
KLUCZOWE PARAMETRY PROJEKTOWE:
1. minimum 5 lat doświadczenia w sprzedaży usług leasingowych w segmencie Micro i SME
2. doświadczenie w obsłudze i pozyskiwaniu dostawców z segmentu E-commerce, sprzedaży internetowej i stacjonarnej dóbr konsumpcyjnych dla biznesu
- Metoda direct search
- Zmapowanie rynku firm specjalizujących się w leasingu maszyn i urządzeń lub posiadających taki wyodrębniony obszar funkcjonalny
- Dotarcie do 24 osób spełniających warunki brzegowe
- Rekomendacja 3 wybranych kandydatów
- Projekt zamknięty w 21 dni
ADMINISTRACJA I BIZNES
- Ogólnopolska i regionalna kampania realizowana dla “Programu dla Śląska”
- Koncept kreatywny i strategia kampanii
- KV i kontent na stronę www
- Produkcja materiałów do emisji w TV i internecie
- Zakup mediów
- Koordynacja współpracy kontentowej z instytucjami zaangażowanymi w realizację Programu dla Śląska